nuffnang

KLIK SINI DAN DAFTAR SEGERA

Thursday 20 September 2012

Rahsia emel DAPAT INCOME BERIBU-RIBU!

pemsaran emel clickbankpemasaran emel clickbank
Saya perolehi lebih banyak wang secara online sambil duduk dirumah goyang kaki berbanding dengan gaji bulanan pekerja syarikat besar yang bekerja bagaikan hamba kepada bos.
(Tahun lepas sahaja, saya menghasilkan lebih dari RM323,485 melalui Internet.)
Ini bukti jualan dari akaun PayPal saya - duit masuk tak berhenti-henti dan tak kira siang atau malam - hanya dengan menggunakan rahsia yang saya bongkar dari pakar-pakar Internet di US.
paypal
Oleh kerana duit ini dihasilkan 100% secara automatik, saya berpeluang melancong ke seluruh dunia untuk berminggu-minggu tanpa perlu bimbang pasal duit!


MODUL 1

Saya tahu, anda ingin menjana wang SEKARANG JUGA – betul, kan?
Itulah yang akan saya tunjukkan dalam "RahsiaEmel" – Saya akan tunjukkan anda di mana tersembunyinya wang internet dan bagaimana untuk mendapatkannya.
seminar
Saya faham, anda dah bosan dengan DVD rakaman seminar yang berkualiti rendah dan berjam-jam panjangnya.
Saya pun dah banyak membeli DVD rakaman seminar, dan sampai sekarang tak ada satu pun yang saya dah habis tonton - sebab ianya boring!
Video yang saya sertakan bukan seminar recording - ia adalah video coaching 1-on-1..
Saya tak buat lawak bodoh, saya tak membazir masa anda, dan saya berkongsi dengan anda semua rahsia pemasaran emel dalam masa 2 jam sahaja.
Tambahan pula, ia merupakan panduan paling terkini yang anda temui dan juga mengandungi banyak rahsia, teknik dan strategi yang orang lain tak mahu berkongsi dengan anda. Saya akan berkongsi:
  • Apa sebenarnya pemasaran emel dan cara ia berfungsi
  • Perbezaan antara pemasaran emel yang sah dan SPAMMING
  • Perbezaan antara perisian pemasarnan emel hosted, skrip dan PC
  • Istilah pemasaran emel yang harus anda tahu sebelum anda bermula
  • Teknik rahsia membina senarai pelanggan yang ramai dengan cepat
  • Dan banyak lagi..
Semua video boleh dimuat turun dari laman ahli pada bila-bila masa.

MODUL 2


Saya tahu bahawa teori pemasaran emel sahaja tidak mencukupi.
Oleh sebab itu, saya juga menyertakan video latihan teknikal perisian pemasaran emel yang akan membantu anda bermula dengan pantas!
tutorials
Melalui video latihan teknikal saya, anda akan belajar:
  • Cara mendapatkan perisian pemasaran emel yang professional
  • Cara mencuba perisian Aweber untuk hanya $1 sahaja
  • Teknik membina "autoresponder folllow-up" yang berkesan
  • Teknik menghantar "broadcast email" ataupun emel siaran kepada list anda
  • Teknik menghantar artikel terkini dari blog anda terus ke inbox subscriber anda
  • Dan banyak lagi..
Semua video dirakam oleh saya, dan 100% tepat. Dari masa ke semasa, pihak kami akan menambah lagi video-video teknikal berdasarkan permintaan anda..


MODUL 3


Pernahkah anda dengar tentang ClickBank? Jika belum, biar saya terangkan kepada anda.
ClickBank adalah gedung pasaran untuk menjual dan membeli produk digital seperti ebook, perisian software, dan bahan-bahan multimedia yang mudah dijual.
Anda boleh daftar sebagai affiliate (ajen jualan) ClickBank secara PERCUMA dan mempromosikan barangan di ClickBank untuk komisyen sehingga 75%.
Terdapat lebih daripada 10,000 produk untuk pelbagai pasaran yang anda boleh pilih di ClickBank... lebih daripada cukup produk untuk anda pilih dan promosi seumur hidup anda.
Setiap hari, jutaan dolar Amerika diniagakan di ClickBank, dan sekiranya anda cuma garap 0.01% daripada jumlah tersebut, anda akan menjadi kaya-raya... mewah melangkaui impian hidup anda.
emel clickbank
Berdasarkan pengalaman saya sebagai seorang blogger, internet marketer dan juga copywriter, saya tahu bagaimana untuk menulis emel promosi untuk meyakinkan pembaca membeli produk dengan segera.
Semua emel ditulis dengan penguasaan Bahasa Inggeris yang baik, mudah untuk difahamidan yang paling penting ianya mampu memujuk pembaca anda memeli dengan segera.

Sekarang anda tak perlu lagi risau sekiranya anda tidak menguasai Bahasa Inggeris dengan baik kerana anda tak perlu langsung menulis apa-apa! Semuanya telah tersedia untuk anda!
  • Direka khas untuk mengaut keuntungan yang besar tanpa banyak usaha.
  • Direka khas untuk tajuk atau niche paling polular di ClickBank.
  • Cuma "copy & paste" kedalam perisian pemasaran emel anda
  • Saya juga menyediakan video untuk mengajar cara menggunakannya.
  • Anda boleh membuat duit dari pasaran USA dan antarabangsa
Biar orang lain berebut sesama mereka untuk menjual produk kepada orang Malaysia sahaja- anda kini mempunyai "lesen" untuk menceburi dunia perniagaan antarabangsa dan membuat duit dari 2 billion pengguna Internet!

MODUL 4

Cara terbaik untuk mengumpul list emel yang besar adalah dengan menggunakan "landing page", iaitu halaman web yang dibina khas untuk pemasaran emel (diterangkan dalam video coaching).
Tetapi, saya tahu anda mungkin tidak sanggup membayar beribu-ribu Ringgit kepada web designer untuk membuat landing page anda sendiri.
Dengan keahlian RahsiaEmel, anda akan mendapat landing page siap lengkap yang boleh anda gunaka di website sendiri untuk mengumpul senarai emel dengan pantas!
video landing page
Melalui Rahsia Emel, saya ingin memberikan anda short cut dengan membernarkan anda "copy dan paste" template landing page yang saya sendiri gunakan untuk mendapat ratusan pelanggan emel secara percuma dari Internet.
landing page
  • Direka khas untuk menarik pelanggan emel baru masuk kedalam senarai anda.
  • Boleh digunakan untuk apa-apa topik atau niche yang anda pilih
  • Tidak perlu ilmu FTP dan tidak perlu website atau hosting untuk digunakan.
  • Warna boleh diubahsuai 100% mengikut citarasa dan keperluan anda
  • Termasuk Photoshop PSD dan CSS3 untuk diberikan kepada designer
  • Saya juga mengajar anda bagaimana menggunakan template landing page ini.


MODUL 5

FaceBook kini mempunyai lebih dari 600 juta ahli, dan merupakan salah satu punca trafik yang besar untuk mendapatkan ramai pelanggan emel dengan senang sekali.
Tetapi, anda mungkin tidak tahu cara membina template fan page untuk FaceBook yang bukan sahaja berfungsi, malah dijamin berkesan. Kalau nak bayar web designer pun, tentu harganya mahal.
fbpages
Melalui Rahsia Emel, saya ingin memberikan anda jalan pintas dengan membernarkan anda "copy dan paste" template FaceBook yang saya sendiri gunakan untuk mendapat ratusan pelanggan emel secara percuma dari FaceBook.
fb page
  • Direka khas untuk menarik pelanggan emel baru masuk kedalam list anda
  • Boleh digunakan untuk apa-apa topik, hanya perlu edit sedikit sahaja
  • Tidak perlu ilmu FTP dan tidak perlu website atau hosting.
  • Warna boleh diubahsuai 100% mengikut citarasa dan keperluan anda
  • Termasuk Photoshop PSD dan CSS3 untuk diberikan kepada designer
  • Saya juga mengajar anda langkah demi langkah bagaimana menggunakan template ini

http://rahsiaemel.jomniaga.com/go/kimimanaf/

No comments:

Post a Comment