nuffnang

KLIK SINI DAN DAFTAR SEGERA

Thursday 20 September 2012

Curi Trafik!Teknik Yang Tak Salah!!

Buat pemilik laman web yang sedang ‘struggle’ untuk dapatkan trafik berkualiti ke laman web anda, inilah rahsia yang akan menyelesaikan masalah anda itu …
Anda akan DIBONGKARKAN dengan satu teknik mudah bagaimana anda boleh tukarkan pelawat laman web anda tak kira minisite atau blog menjadi pembeli yang tak sabar-sabar nak bagi duit dan beli produk anda. Nak dapatkan teknik rahsia ini secara PERCUMA? Baca hingga habis laman ini …

Tentunya hasilnya anda inginkan trafik-trafik tersebut menjadi PEMBELI produk atau servis anda.
Memang bestkan jikalau …
Trafik yang anda bawa masuk ke laman web anda adalah trafik yang BERKUALITI TINGGI. Bermakna mereka adalah trafik yang pastiakan membeli produk anda.
 
Menukarkan trafik yang hadir ke laman web anda menjadi trafik yang akan mengambil tindakan. Tak kira samada tindakan dari segi menyertai mailing list anda, menghubungi anda atau lebih baik lagi terus membeli produk yang anda jual.
Tak payah nak susah-susah guna ayat-ayat manis di laman web anda untuk ‘paksa’ mereka membeli produk anda. Nampak sangat anda terdesak.
Tarik perhatian trafik dan prospek yang melawati laman web anda menjadi subscribers anda. Makin banyak subscriber yang berjaya anda ‘tangkap’, makin besar mailing list anda nanti. Makin besar list anda, maka makin besar lah pendapatan yang boleh anda jana. Bak kata pepatah, “The money is in the list”.
Menjadikan laman web jualan anda unik dan lain-daripada-yang-lain serta nampak lebih kemas dan pro. Dengan keunikan, anda mampu menewaskan pesaing anda.

Apa itu Super Slide-Up ini?
Ianya adalah sebuah produk berbentuk ‘tools’ untuk anda sebagai seorang pemilik laman web jualan.
Ia adalah sejenis script yang boleh anda ‘copy N paste’ di laman web anda. Script ini akan membina samada banner, kotak mesej, Live Chat Box, opt-in form dan pelbagai lagi kegunaan.
Aplikasi-aplikasi mudah tersebut akan muncul dan terpapar ‘stick’ di bahagian footer laman web anda.
Script ini memang DIJAMIN boleh berfungsi dengan baik tak kira di mana-mana browser samada Firefox, Internet Explorer dan sebagainya.
Anda boleh lihat sendiri contoh bagaimana script ini ‘beraksi’ secara LIVE dengan melayari laman web http://www.myphyto.com/
Apa Terkandung Dalam Bonus Ini?
Ebook 1 : Panduan Buat Banner Slide-Up Dengan Photoshop
Ebook ini akan mendedahkan langkah demi langkah untuk membuat banner slide-up mengikut kehendak dan idea anda sendiri.
Ebook ini akan menerangkan secara terperinci dari langkah mencari imej, mengedit imej, menukar kod hingga upload ke laman web anda. Segalanya diterangkan dalam ebook ini.
Ebook 2 : Panduan Buat Slide-Up Opt-in Form
Nak tahu cara menjadikan bahagian slide-up sebagai tempat untuk mengumpul list? Tiada masalah, ebook ini akan mendedahkan cara-cara membuat slide-up opt-in form yang dapat berkonfigurasi dengan autoresponder seperti Aweber dan Getresponde.
Anda tidak perlu mengetahuan dalam kod HTML tetapi hanya perlu menukar yang diarahkan sahaja. Cukup senang kami menyediakan untuk anda.
Script Bonus 1 : SSU + Banner Rotator & Tutorial
Ingin mengetahui cara-cara membuat banner slide-up yang dapat bertukar setiap kali di'refresh' atau rotatesecara automatik?
Kami telah menyediakan script yang dapat memenuhi kehendak anda yang mahu memasang lebih daripada 1 banner pada satu tempat yang sama. Script ini juga disediakan dengan tutorial pemasangan sekali.
Script ini adalah berharga RM30 tetapi kini diberikan secara PERCUMA!
Script Bonus 2 : SSU + Live Chat & Tutorial
Jika anda adalah seorang internet marketer full time atau selalu berhadapan dengan komputer. Script live chat ini akan dapat membantu anda membuat closing dengan pelanggan anda secara instant. Mereka boleh membuat pertanyaan secara terus dengan anda melalui chat.
Kini anda boleh memasukan live chat ini bersama script Super Slide-Up dan hasilnya, lebih nampak pro dan mantap.
Script ini adalah berharga RM30 tetapi kini diberikan secara PERCUMA!
Script Misteri : SSU + Script ____________
Ada lagi script misteri untuk anda, script ini________ mampu meningkatkan perhatian pelawat laman web anda dan terus dijadikan pembeli.
Nak guna script ________ ini untuk meningkatkan sale anda? Anda boleh dapat script ini secara PERCUMAdengan toturial sekali.
Hebat bukan?

BONUS EXTRA TERHAD!!! TINGGAL 30 25 TEMPAT KOSONG SAHAJA!
1 Tahun Keahlian Premium Lite Percuma Dari Emelmatik.com
Berita hebat untuk anda yang digelar sebagai internet marketer. Sejurus anda memiliki Super Slide-up. Anda akan dihadiahkan lagi satu bonus istimewah dari www.Emelmatik.com iaitu 1 keahlian percuma bagi akaun Premium Lite selama 1 tahun.
Apa kegunaan Akaun Premium Lite ini?
Sebagai seorang internet marketer, anda memerlukan satu sistem yang bertugas untuk mengendalikan semua urusan balasan emel dalam bentuk automatik, menyusun senarai emel mengikut niche tertentu, menghantar emel kepada semua subscriber secara pukal. Sistem ini adalah dipanggil sistem pembalas automatik atau email autoresponder system. Dan Emelmatik.com adalah sistem yang membantu anda mengendalikan urusan emel anda.
Dengan akaun premium lite, anda boleh menghantar 5000 buah emel  sebulan, menyimpan 5000subscribers, membina 10 profile.
Premium LiteAkaun Percuma
5000 email per month500 email per month
1000 subscribers500 subscribers
10 profile3 profile

Semua Bonus Ini Bakal Dimiliki Oleh Anda Sekarang!
Untuk memiliki Script Super Slide-Up, anda cuma perlu laburkan RM30 sahaja.

Memang murah dan mampu milik untuk anda.

Tapi terus-terang saya katakan, peluang ini saya hanya tawarkan di laman ini dan pada masa ini sahaja. Kalau anda tolak peluang ini, saya akan naikkan harganya kepada RM100 di lain masa!

Jangan buang masa lagi, klik butang tempah di bawah untuk menempah pakej ini SEKARANG juga:



No comments:

Post a Comment