nuffnang

KLIK SINI DAN DAFTAR SEGERA

Wednesday 12 September 2012

Pakar Bisnes Internet Datang LAGI!!


LIVE! 8 Pakar Perniagaan Internet Dedah Cara "Terbukti Berkesan" Bagaimana Mereka Hasilkan Pendapatan Lumayan 4-5 Angka Setiap Bulan Hanya Melalui Internet... Dan Mereka Juga Dari Malaysia Seperti Anda!

Dibawa Kepada Anda Secara Langsung "uncencored". Rugi Kalau Anda Terlepas Peluang Keemasan Ini.


Siapa Pakar Bisnes Itu??



Dan ini pula adalah barisan usahawan-usahawan internet lain yang akan berkongsi "stage" bersama saya dan Patric di dalam konvensyen ini nanti.
Kepakaran Jamal memang tak dapat disangsikan lagi. Beliau pernah menjual produk digital sehingga mencecah RM100,000 dalam masa sebulan. Tak cukup dengan itu lagi, beliau telah berjaya hasilkan jualan 6 angka dengan produk fizikal juga. Dengar kata jualan Quran Digital sahaja pun mencecah RM200,000 dalam masa sebulan pelancaran. Apakah rahsia beliau? Apakah yang akan Jamal kongsikan nanti? Yang pasti, sesiapa yang tak datang pasti rugi.
Terkenal dengan panggilan pakar affiliate, Razif memang selalu mengungguli carta pelancaran produk. Banyak hadiah agen jualan terbanyak dimenangi oleh beliau seperti televisyen LCD, telefon Samsung S2 dan banyak lagi.

Yang menariknya, Razif tak perlu cipta produk sendiri pun untuk menghasilkan komisyen yang sebegini banyak. Apakah senjata utama beliau berjaya menghasilkan jumlah-jumlah jualan yang memberansangkan?
Gobala Krishnan pula boleh dikatakan di antara usahawan internet yang terawal di dalam pasaran tempatan. Merupakan seorang penulis buku "Jutawan Era Baru" dan "The New Millionaires", Gobala tidak berhenti di situ sahaja.

Beliau kini sedang membina beberapa sistem yang telah memberikan pulangan lebih US$10,000 setiap bulan melalui salah satu daripada sistem yang beliau miliki. Inilah di antara rahsia bisnes internet yang MESTI anda belajar dan praktikkan - buat sekali, dapat berkali-kali setiap bulan secara konsisten.
Shuth merupakan antara individu yang terawal di dalam pasaran tempatan yang membina bisnes internet berdasarkan komuniti.

WangCyber.com menjadi sangat popular di kalangan usahawan internet tempatan. Jika dilihat dari segi operasi sebuah forum atau komuniti di internet, ianya sukar untuk dimengerti bagaimana pendapatan yang lumayan boleh diperolehi.

Sekarang Shuth bukan sahaja memiliki pelbagai bisnes internet, beliau juga adalah penceramah, penulis buku dan pemilik klikjer.com yang menerbitkan ebook orang lain pula. Menarik bukan?
Melihat kepada perlunya sebuah badan yang memantau aktiviti perniagaan internet dan juga membantu usahawan-usahawan internet maju dengan bisnes mereka, Gero Azrul atau nama sebenar beliau Mohd Azrul mengambil inisiatif untuk menubuhkan sebuah persatuan untuk usahawan-usahawan internet tempatan.

Maka lahirlah Persatuan Usahawan Internet Malaysia atau ringkasnya PUIM. Bagaimanakah PUIM dapat membantu anda menjana pendapatan 4-5 angka sebulan? Mungkin ini yang bakal Gero Azrul kongsikan bersama dengan anda.
Yang menariknya tentang Eruwan Gerry Norsen ialah beliau adalah seorang usahawan eBay tetapi pada masa yang sama, beliau juga masih lagi bekerja di dalam syarikat ternama di Malaysia. Inilah yang bakal membakar semangat anda sekiranya anda rasakan buat duit di internet ini untuk mereka yang lakukannya sepenuh masa sahaja.

Eruwan Gerry juga menulis beberapa buah buku yang anda boleh dapati di kedai-kedai buku tanahair. Cari tajuk-tajuk seperti "Rahsia Raja Lelong", "Rahsia Jutawan Lelong" dan "Trik Penipu di Ebay" dan anda akan dapat lihat sendiri betapa banyaknya ilmu yang dimiliki oleh Eruwan Gerry dan mungkin ada beberapa trik rahsia kejayaan eBay beliau akan dikongsikan bersama di dalam konvensyen nanti.
Ini lagi seorang usahawan internet yang unik di dalam kategori beliau sendiri. Cikgu Hafis adalah seorang guru tusyen tetapi pada masa yang sama beliau meraih puluhan ribu ringgit dengan menjual website di Flippa.

Kini, beliau juga dikenali dengan nama Cikgu Flippa dan ramai anak murid beliau telah berjaya mengikut jejak beliau dan menghasilkan pendapatan lumayan di Flippa. Anda juga berminat untuk membina laman web yang kosnya tak sampai RM100 tetapi boleh dijual sehingga RM1,500? Pastikan anda hadir.
Saya panggil beliau Ema tetapi apakah bisnes beliau? Apakah yang beliau akan kongsikan bersama anda? Saya akan biarkannya menjadi misteri pada masa sekarang. Anda datang, anda tahu. :)

Dan anda mungkin juga perasan yang Ema adalah bunga di antara kumbang di dalam barisan penceramah Konvensyen Pakar Bisnes Internet. Maksudnya, kalau Ema boleh buat, kaum wanita di luar sana pun boleh.

JEMPUTAN DARIPADA: Zamri Nanyan, Usahawan Internet
KEPADA: Usahawan & Bakal Usahawan Internet, Pemilik Perniagaan & ANDA!
TARIKH: 11 Sept 2012




Program: Konvensyen Pakar Bisnes Internet 
Tempat: Wisma MCA, Jalan Ampang, Kuala Lumpur

Tarikh: 20 & 21 Oktober 2012 (Sabtu & Ahad)
Masa: 9:00AM - 5:00PM

Program ini bukannya seperti seminar biasa yang anda pernah hadiri sebelum ini. Ianya akan berlangsung selama 2 hari berturut-turut bagi memastikan anda betul-betul dapat belajar pelbagai kaedah, rahsia dan model bisnes internet yang telah terbukti berkesan.

Amatlah rugi sekiranya anda tidak hadiri program Konvensyen Pakar Bisnes Internet ini kerana saya pasti setiap orang yang hadir nanti akan pulang dengan ilmu yang sarat untuk dipraktikkan.



Pesan sebelum semua kuota tempahan penuh.




Bersedia untuk gegarkan pasaran tempatan dan belajar bisnes internet daripada yang pakar?

Jika anda bersedia dan benar-benar ingin berjaya, saya rasa anda sanggup laburkan lebih RM1,000 untuk program 2 hari ini. Dengan satu tip atau model bisnes yang bakal dikongsikan sahaja, anda mungkin perolehi semula berlipatkali-ganda nilai RM1,000.

Namun, program ini adalah untuk anda dan saya nak anda datang walau macam mana jauh sekali pun anda berada daripada Wisma MCA sekarang. Jadi, saya tak akan kenakan caj sehingga RM1,000, RM700 ataupun RM500.

Program ini untuk anda dan saya nak anda manfaatkan peluang ini sepenuhnya.

Tempah sekarang dan anda bayar cuma RM99 sahaja untuk Konvensyen Pakar Bisnes Internet selama 2 hari ini. 

Tak sampai RM50 untuk untuk setiap hari dan segala halangan kos untuk datang telah saya lenyapkan untuk anda. Alasan yang lain mungkin sudah tidak relevan lagi.



Pakar Software

Dan saya benar-benar nak lihat anda di Konvensyen Pakar Bisnes Internet ini nanti. Bukan setakat itu sahaja, saya nak anda terus BERUNTUNG menempah tiket ke Konvensyen Pakar Bisnes Internet pada hari ini.

Oleh itu, dengar betul-betul!

Tempah tiket ke Konvensyen Pakar Bisnes Internet pada harga RM99 pada hari ini dan saya akan hadiahkan anda bonus pilihan bernilai RM199.

Selepas tempahan anda disahkan, anda akan diberikan akses terus ke produk yang pernah saya jual pada tahun 2011, iaitu Pakar Software.

Maksudnya, anda bayar RM99 untuk produk berharga RM199 dan juga tiket ke Konvensyen Pakar Bisnes Internet.

Awesome, bukan? 

Dan yang lebih menarik lagi Pakar Software sudah tidak dibuka jualannya selepas ianya ditutup tahun lepas. Ramai yang meminta untuk membelinya tetapi saya tetap tidak membuka jualan disebabkan janji saya untuk menutup jualan tersebut. Jadi, inilah caranya untuk anda dapatkan Pakar Software sekiranya anda mahu. Walaubagaimanapun, sekiranya anda sudah memiliki Pakar Software, jangan risau. Maklumkan kepada saya dan saya akan gantikan produk lain yang sama nilai dengannya.

Yang penting, anda dapat hadiah bonus bernilai RM199 dan satu tiket ke Konvensyen Pakar Bisnes Internet pada harga cuma RM99.

Mana lagi nak dapat tawaran sebegini?




Walaubagaimanapun, saya cuma dapat terima 200 tempahan sahaja untuk Konvensyen Pakar Bisnes Internet pada tahun ini. Ini disebabkan bilik seminar di Wisma MCA cuma dapat muatkan 200 peserta sahaja.

Anda lambat buat tempahan, anda tak akan dapat hadiri program seumpamanya ini.

Buat tempahan sekarang sebelum kuota penuh.

Jangan pula nanti anda datang semula ke laman web ini 1 jam dari sekarang dan anda lihat tawaran sudahpun ditamatkan. Pada masa ini, anda rayu macam mana pun, saya tetap tak dapat sediakan tempat untuk anda.

JANGAN TUNGGU LAGI! 

DAFTAR SEKARANG!!


No comments:

Post a Comment