nuffnang

KLIK SINI DAN DAFTAR SEGERA

Thursday 13 September 2012

income mudah!

Alhamdulillah...masuk lagi income hari ini RM40 ..
mereka pun mahu melihat diri mereka jadi macam saya..

income masuk hari2..

anda bila lagi?

tak kan nk lihat saje?

cara2nya..
1) masuk link ini http://bit.ly/OAQiPb 
2)daftar butiran anda dengan lengkap dan betul,pastikan penaja anda adalah hakimimanaf jika selain itu,jangan daftar
3)buat pembayaran rm20 ke dalam akaun maybank saya.
4)hantar sms selepas bank in,dan buat pengesahan yang anda telah buat pembayaran
5)saya terima email dari admin,saya akan aktifkan akaun rm20 segera anda secepat mungkin
6)anda boleh mula buat income
&)saya akan email anda cara2 untuk promosi dan apa yang perlu dibuat.
sebarang pertanyaan boleh email saya di kimi_lala92@yahoo.com .tq

No comments:

Post a Comment